csik1

ALITERA– ügyfélkapcsolatok fejlesztése

Tréning, coaching

Ügyfélkapcsolat fejlesztés másképp - tréning, coaching

A minőségi ügyfélkapcsolatok működtetéséhez az ügyfélkezelés, kommunikáció terén is kiválóan képzett, megfelelően motivált és együttműködő munkatársakra van szükség. Az employee branding (munkatársi márkaképviselet), rendkívül fontos a vállalatok számára, hiszen a munkatársaknak tisztában kell lenniük, és egyúttal képviselniük kell mindazt, amivel több, jobb, másabb, az a cég ahol dolgozik.

A lojális munkatársi csapat kialakításához a vezetői készségek fejlesztésére is szükség van, hiszen nem elég a célokat kitűzni, azokat együttesen végre is kell hajtani.

Akkor lesz sikeres egy vállalat, ha a munkatársai is elégedettek, ezért a különféle kommunikációs és ügyfélkezelési képességek fejlesztéséhez, az ügyfélkapcsolatok erősítéséhez az ALITERA rendszerszemléletű fejlesztő tréning és coaching programja megfelelő alapot és támogatást nyújt.

További információkért tekintse meg tematikus oldalainkat is!