Alitera levél fejléc

Nincs kifogás! Ez helyzetmegoldás!

Kommunikációs szituációkezelési workshop

A műhelymunka a sikeres kommunikáció érdekében a személyközi szituációk során létrejövő kommunikációs sikertelenség okait, az érzelmek kezelésének nehézségeit, a konstruktív kritika alkalmazását, a kellemetlen helyzetek kommunikációs kezelésének módját tárgyalja.

  • Ideje: 2017. július 26. (szerda) és július 27. (csütörtök)
  • Időtartama: 13:00-17:00 (4 óra)
  • Helyszín: 1183 Budapest, Gyömrői út 79-83. 29. épület, 4.emelet 408.
    (Ingyenes parkolási lehetőség a Sárkány Center parkolójában.)
  • Részvételi díj: 15.000,- Ft + Áfa/fő (bruttó 19.050,- Ft/fő)
  • A tanfolyamon való részvétel regisztrációhoz és előre fizetéshez kötött.

    A jelentkezési határidő: 2017. július 24. (hétfő) 


    Az ALITERA  Nincs kifogás! Ez helyzetmegoldás! - kommunikációs szituációkezelési workshop témaköreit előadásra alapozva, interaktív példákkal illusztráljuk, építve a résztvevők saját tapasztalataira.

    • A workshop  -  a kiscsoportos felépítésével - kiváló alap arra, hogy gondolkodásmódot fejlesszen, új szemléletet adjon, esetleg eloszlassa a kételyeket.
    • A kisebb létszám mellett - 6 fő/csoport - a megbeszélési lehetőségekre több idő jut, jobban át lehet gondolni a saját problémákat, az egyéni felvetéseket megvitatni.
    • A műhelymunkához rövid írásbeli szakmai anyagot is biztosítunk, amely a főbb elméleti alapokat , valamint gyakorlatban használható elemeket is tartalmaz.
    • Az óhatatlanul ránk törő fáradtságot szünettel oldjuk, kávéval, frissítővel, néhány falattal pótolhatják a kemény munkával felhasznált energiát a résztvevők.

    A műhelymunka témakörei:

    • Érzelmi intelligencia hatása az üzleti életben
    • Érzelmek hatása és kezelése a mindennapokban
    • Státuszok és magatartások
    • A hatékony közlés 7 szabálya
    • A konstruktív kritika ismérvei
    • Közléssorompók és azok „felnyitása” (kifogáskezelés másképp)
    • Szituációkezelés interakcióban (személyes, telefonos kommunikáció során)

     

Július 26. (szerdára) itt jelentkezzen!

vagy

Július 27. (csütörtökre) itt jelentkezzen!

     

    A Nincs kifogás! Ez helyzetmegoldás! - kommunikációs szituációkezelési workshop időpontja előzetes terveink szerinti, az időpont és a helyszín változtatás jogát fenntartjuk!  

 

Szeretettel várjuk Önt és/vagy munkatársait a
kommunikációs szituációkezelési műhelymunka
foglalkozásunkon!


Bíztatom Önt, hogy kérdéseit írja meg nekünk, a trening@alitera.hu címre!

Üdvözlettel:
Katona Erzsébet

+36 30 5858 198

"Beszélj figyelmesen. Vetélytársaiddal óvatosságból, a többiekkel illemtudásból.
Mindig ráérsz kimondani egy szót, de visszavonni nem."

Baltasar Gracián

 

 

Alitera jelmondat: Támogatott kapcsolatok - ügyfélkiszolgálás másképp