Alitera levél fejléc

A PANASZ - szeretve jó!

Workshop

Reklamáció-panaszkezelési kommunikáció

A műhelymunka a sikeres kommunikáció körében a reklamáció-panaszkezelést tárgyalja, azon belül is azt, hogy hogyan lehet az elégedetlen ügyféllel úgy kommunikálni, hogy ismét elégedett legyen, és az ügyfelünk maradjon.

  • Ideje: 2018. szeptember 26. (szerda)
  • Időtartama: 13:00-17:00 (4 óra)
  • Helyszín: 1183 Budapest, Gyömrői út 79-83. 29. épület, 4.emelet 408.
    (Ingyenes parkolási lehetőség a Sárkány Center parkolójában.)
  • Részvételi díj: 17.000,- Ft + Áfa/fő (bruttó 21.590,- Ft/fő)
  • A tanfolyamon való részvétel regisztrációhoz és előre fizetéshez kötött.

    A jelentkezési határidő: 2018. szeptember 21. (péntek) 


    Az ALITERA  "A panasz - szeretve jó!" - reklamáció-panaszkezelési kommunikációs workshop témaköreit előadásra alapozva, interaktív példákkal illusztráljuk, építve a résztvevők saját tapasztalataira.

    • A workshop  -  a kiscsoportos felépítésével - kiváló alap arra, hogy új szemléletet adjon, esetleg eloszlassa a kételyeket.
    • A kisebb létszám mellett - 6 fő/csoport - a megbeszélési lehetőségekre több idő jut, jobban át lehet gondolni a saját problémákat, az egyéni felvetéseket megvitatni.
    • A műhelymunkához rövid írásbeli szakmai anyagot is biztosítunk, amely a főbb elméleti alapokat , valamint gyakorlatban használható elemeket is tartalmaz.
    • Az óhatatlanul ránk törő fáradtságot szünettel oldjuk, kávéval, frissítővel, néhány falattal pótolhatják a kemény munkával felhasznált energiát a résztvevők.

    A műhelymunka témakörei:

    • Ügyfél-elégedettség a KANO modell tükrében
    • Reklamáció vagy panasz – mi a különbség?  
    • A vevőnek mindig igaza van? (A reklamáció, panasz háttere)
    • Az elégedetlen ügyfél és a panaszt kezelő pszichés kölcsönhatásai   
    • Panaszkezelési (példa)gyakorlatok (szóban, írásban, telefonon)  
    • Reklamációból előny – avagy miért (és hogyan) legyünk reklamációbarát szervezet?

 

A workshop által beindított „másként látást”, vagy „csak” a megerősítést szívesen eljuttatjuk a vállalat többi dolgozója számára akár hasonló workshop, vagy egyedi, szervezeti igények szerint kialakított tréningprogram, képzés keretében.

 

Szeptember 26. (szerdára) itt jelentkezzen!

     

„A panasz - szeretve jó!”  - Reklamáció-panaszkezelési kommunikációs workshop időpontja előzetes terveink szerinti, az időpont és a helyszín változtatás jogát fenntartjuk!  

Szeretettel várjuk Önt és/vagy munkatársait a
reklamáció-panaszkezelési kommunikációs műhelymunka
foglalkozásunkon!


Bíztatom Önt, hogy kérdéseit írja meg nekünk, a trening@alitera.hu címre!

Üdvözlettel:
Katona Erzsébet

+36 30 5858 198

 

"Ha valami külső jelenség bánt, voltaképpen nem maga a jelenség nyugtalanít, hanem a róla alkotott ítéleted. Márpedig csak tőled függ, hogy ezt megszüntesd."

Marcus Aurelius

 

Alitera jelmondat: Támogatott kapcsolatok - ügyfélkiszolgálás másképp