Árképzési irányelveink

Alitera árképzési irányelveink

 

„Nem a kapcsolattal érjük el a jó eredményt, hanem az eredmények alapozzák meg a jó kapcsolatot."
Luca di Montezemolo

Minden cég, vállalkozás más és más, így az igénybevett szolgáltatásaink is mindenkor ennek megfelelően  igazodnak. Amiben azonban az általunk elvégzett munka minden cégnél, vállalkozásnál azonos: az a minősége.  

Fontos számunkra, hogy megbízóink céljaival azonosuljunk, ezért nagy hangsúlyt fektetünk az előkészítésre, igyekszünk minél jobban megismerni partnereink tevékenységét. Ezért mindig együtt alakítjuk ki partneri együttműködés  keretében a legkedvezőbb megoldást azokra a problémákra vagy feladatokra, amelyekben segítségére leszünk partnereinknek.

Nehéz árat szabni a lelkesedésünknek, a személyes szimpátiának, az elkötelezettségnek, szakmai igényességünknek, és a munka szeretetének. Éppen ezért elszámolásunk mindenkor tisztán követhető, munkavégzésünk minőségéért garanciát vállalunk, ezért sem dolgozunk sikerdíjért, jutalékért.

Minden esetben a személyesen megismert körülmények, elvárások alapján készítjük el az ajánlatunkat, amely részletesen tartalmazza a probléma megoldására vagy fejlesztésre ajánlott módszertanunkat.

ALITERA megoldások

Az „aliter” latin eredetű szó, a jelentése másképpen, – így a nevünkben is vállalt hitvallásunknak megfelelően –, létrehoztuk Ügyfélkapcsolati Fejlesztő Központunkat és kidolgoztuk a vállalati ügyfélkapcsolatok teljes folyamatának támogatására fejlesztési programunkat.

 

 Ügyfélkapcsolatok fejlesztése

  • Ügyfélkapcsolati szakmai ismeretek, képességek, készségek fejlesztése tréning és coaching módszerrel: ügyfélkapcsolati, ügyfélszolgálati szakmai és kommunikáció, panasz- és reklamációkezelés, asszertív konfliktuskezelés, ügyfél-orientáció, valamint egyéb, a vállalat igényeinek megfelelően kialakított fejlesztő programok, képzések, előadások
  • Munkatársak kiválasztása tesztekkel: dinamikus kiválasztás a KKV számára, a teljes folyamat átlátható, kilépési pontokkal.  
  • Minőségbiztosítás telefonos ügyfélszolgálatok számára: beszélgetések visszahallgatása, értékelése, motivációs tréning, képzési terv készítése és a tréning, képzés biztosítása.

Ügyfélkapcsolati felmérés, (audit), tanácsadás

  • Tanácsadásunk során a megbízó vállalat ügyfélkiszolgálás minőségi követelményeinek elérése érdekében az ügyfélkapcsolat hatékonyságát befolyásoló/akadályozó technikai és humán erőforrás problémákat feltárjuk, és a feltárt problémák megoldásához gyakorlati javaslatokat teszünk, adott esetben a gyakorlati megoldás kivitelezésében is részt veszünk.  (Pl. tréning, coaching, képzés, piackutatás, elégedettségi mérés, stb.)
  • A felmérés (audit) keretén belül a vállalat aktuális ügyfélkapcsolati szintjéről készítünk állapotfelmérést az aktuálisan használt marketingkommunikációs és ügyfélkapcsolati csatornák, folyamatok, a humán erőforrás és a vevőszerzési koncepció mentén.
  • Az aktuális ügyfélkapcsolat-kiszolgálás hatékonyságáról készített átfogó elemzésünkben, az erősségek megtartása mellett a fejlesztésre konkrét cselekvési is tervet készítünk, akár megvalósítási tervvel együtt.

Támogatás Call Centerrel

  • Speciális támogatás
    • Call Center munkaállomások biztosítása oktatáshoz, gyakorláshoz, szakmai mentorálással
    • Menedzselt Call Center háttértámogatás biztosítása, komplex szolgáltatással
    • Scriptírás betanítással
    • Szakmai tanácsadás, mentorálás, felügyelet
  • Kampányok
    • Ügyfélkör megtartás: ügyfélszolgálati képzés, minőségbiztosítás, elégedettségi mérés
    • Ügyfélkör bővítés, marketing kampányok támogatása, hatékonyságának növelése: piackutatás, különféle komplex direkt marketing kampányok.

Büszkék vagyunk az általunk elvégzett munkára, és minden sikeresen elvégzett megbízásunk növeli sikeres barátaink, jó ismerőseink körét.

Tekintse meg referenciáinkat a Támogatott kapcsolataink oldalon.

Számunkra a végső cél nem csak az együttműködés elnyerése, hanem a kölcsönös megelégedés, és a siker közös öröme, mert a hosszútávú kapcsolatainkat mi ezekre az értékekre építjük.

Kérdezzen tőlünk bátra, írjon nekünk a Kapcsolati oldalunkon!

Addig is, amíg megfogalmazza kérdéseit, tekintse át rövid bemutatkozónkat (PDF), amelyet ide kattintva letölthet azonnal.