Cikkek, sajtó visszhangok

Alitera cikkek, sajtó

 

„Az életben az ember elkötelezi magát, és ezzel saját portréját rajzolja.”
Jean-Paul Sartre

A minőségi ügyfélkapcsolatért nagyon sokat kell dolgozni. A szolgáltatások „láthatatlanságának kézzel foghatóvá tétele” tárgyiasult, technikai bűvkörben lévő világunkban komoly kihívás a vállalatok számára. Az ügyfélszolgálat, ügyfélkapcsolati kommunikáció jelenlétét, minőségét abból tudjuk leginkább „megérezni”, hogy elvárásainkhoz képest elégedettek vagyunk-e vagy sem egy termék vásárlása, vagy egy szolgáltatás igénybevétele során.

Számunkra kiemelten fontos, hogy a minőségi ügyfélkapcsolatok jelentőségéről hírt adhassunk, az pedig különösen nagy öröm a számunkra, ha tevékenységünket több, különféle média is fontosnak tartja.

További szakmai információkat, érdekességeket Ügyfélkapcsolati Hírmagazinunkban is olvashat, amely negyedévente jelenik meg. Regisztráljon bátran, legyen az olvasónk!

Kellemes és hasznos böngészést kívánunk!
(A cikkek megnyitásához kattintson a linkekre!)

    • Marketing szakmai csoport meghívására érkeztünk Dunaújvárosba, ahol a telefonos ügyfélkapcsolatok minőségéről, a technikai és a humán erőforrás fejlesztési lehetőségekről beszéltünk.

      Marketing Klub - Dunaújváros (2010.04) /pdf