Referencia
„Ha rövid időre is, néha nem árt megtorpanni, hátranézni, nyugodtan áttekinteni a megtett utat, és talán - miért is ne? - örülni neki, hogy eljutottunk idáig.”
Jorge Bucay
Air Logistics Kft. (légi szállítmányozás – szolgáltatás)
Ügyfélkapcsolati tréning – „Együttműködő kommunikáció a minőségi ügyfélkapcsolatokhoz".
AVON (kozmetikum, tanácsadónői hálózat)
Országos Telemarketing kampány tanácsadónői hálózat telefonos motiválása, támogatási igény felmérése.
Balaton Best Nonprofit Kft. (turisztika – szolgáltatás)
Telefonos kérdőíves imázskutatás lakossági körben.
Béradmin Kft. (bér- és TB szolgáltatás - bérszámfejtés)
HR, Bér és TB Outsourcing szolgáltatás iránt érdeklődő, 20 fő felett foglalkoztató cégek vezetőinek felkutatása, fogadókészség elérése. Munkatársak kiválasztása, csapatépítő tréning.
Berényi Nyelvstúdió (nyelvoktatás, ECDL oktatás)
Telefonos piackutatás, igényfelmérés Győr városában angol-német nyelvi, számítógépes és kisgépkezelői oktatás iránt.
Boglárka Esküvői- és táncruha szalon (ruhakölcsönző)
Munkatársak kiválasztása (többféle pozíció: eladó, adminisztráció, boltvezető helyettes - folyamatos).
Carpex Kft. (épülettakarítás - szolgáltatás)
Piackutatás Budapesten, az épületet, irodát fenntartó, bérlő cégek körében. Telefonos kérdőív felvétele, technológiai bejárás iránti fogadókészség felmérése, időpont egyeztetés.
Citronout Kft. (CNC technológia, szerszám márkaképviselet)
Piackutatás országosan a fémmegmunkáló cégek körében, a CNC lapkás marófej és a fém alkatrészeknél alkalmazható jelölő technológia piaci jelenlétének, ismertségének megállapításához telefonos kérdőív felvétele, tájékoztató előadás iránti fogadókészség felmérése.
Diadém Rendezvényszervező Iroda (vállalati rendezvényszervezés)
Telefonos kérdőíves piackutatás Észak-Dunántúl régióban (5 megye) 50-250 főt foglalkoztató cégek körében céges rendezvényszervezési szokásokról. (A kutatás eredményéről publikálható tanulmány készült.)
Dialog Kft. (munkaerő kölcsönzés)
Kihelyezett munkahelyen végzett telemarketinges ügyintézők felkészítő tréningje.
EFEB Felnőttoktatási Központ
Felnőttképzés, OKJ képzésben oktatás (pedagógia)
ELMŰ Zrt. (szolgáltató – közüzem)
Összevont (saját és outsourced) telefonos ügyfélszolgálat üzemeltetése (Kapsch-Nortel technológia), a minőségbiztosítási rendszer bevezetésének támogatása, a munkafolyamatok ügyfél-kommunikációs szempontú alakítása. Outsourced Call Centerrel való együttműködés megvalósítása.
ERGONOM Munkavédelmi Szolgáltató Kft. (szolgáltató – munkavédelem)
Telefonos kérdőíves kutatás a munkavédelem terültén a vállalatok munkavédelmi ellátottságról Pest Megyében. Ügyfélkapcsolat fejlesztése coaching és tréning módszerével.
Értékesítők Iskolája (felnőttképzés)
Telemarketing tréning, kapcsolatépítés telefonon, a személyes üzletkötők képzése.
Európa 2000 Szakközépiskola
Speciális nevelési igényű tanulók egyéni fejlesztése, Call Center és ügyfélszolgálati ismeretek oktatása. Személyiségfejlesztő tréningek.
FŐTÁV Zrt. (szolgáltató – közüzem)
Call Center megvalósítása (Alcatel technológia), felügyelete minőségbiztosítási elemekkel, beszélgetések visszahallgatása, értékelése. Ügyfélszolgálati kommunikációs és motivációs tréning, képzés.
Fundamenta-Lakáskassza Zrt. (szolgáltató - pénzügy)
Call Center (Bosch-Tenovis technológia) építés, személyi és technikai feltételek kialakítása, működtetése, ügyfélszolgálati folyamatok kialakítása. Kiválasztás, képzés. Cégfúzióból eredő adattisztítási, CC implementációs projekt végrehajtása.
Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. (ipari park üzemeltetése – szolgáltatás)
Telefonos kérdőíves médiakutatás az ipari parkba települt vállalkozások körében
Hartmann-Rico Kft. (egészségügyi termék gyártó-forgalmazó)
Országos telemarketing kampány házi orvosok körében, DM levél telefonos után követése, orvoslátogatók fogadásának előkészítése.
HERTZ International Franchisee – Mercur Rent a Car Kft. (szolgáltató- közlekedés)
Ügyfélkapcsolati tréning – ügyfélkezelési kommunikációs sajátosságok, asszertív kommunikáció, konfliktuskezelés. Az ügyfélkiszolgálás és a szolgáltatás értékesítésének kommunikációs azonosságai és eltérései.
HT & HP Kft. (kiskereskedelem - ruházat)
Próbavásárlás, „Első lépések a minőségi vevőkiszolgáláshoz” tréning. További tematikus, vezetői képzések. Bolti dolgozók kiválasztása.
Humán Erőforrás Alapítvány
Ügyfélszolgálati asszisztens és Integrált ügyfélkapcsolati asszisztens OKJ-s képzések keretében a szakma elméleti és gyakorlati oktatása. A szakma meghatározóit tömörítő Call Center Club alapító tagja.
iData Kft. (műholdas nyomkövető rendszerek - gyártás, üzemeltetés, értékesítés)
Telesales csoport fejlesztése, script írás, képzés. Call Center menedzselés, supervisori teendők ellátása (folyamatos).
Interakció Produkció Kft. (mozgókép, reklámfilm, spot gyártás - média szolgáltatás)
Menedzselt Call Center szolgáltatás (folyamatos).
Kemence Kft. (termelés és kiskereskedelem – sütőipari termékek)
Próbavásárlás, vevő- és partnerelégedettségi felmérés. „Első lépések a minőségi vevőkiszolgáláshoz” tréning.
Klíma Áruház Kft. (nagykereskedelem - klímaberendezések)
Ügyfélkapcsolat ápoló, akciós marketing e-mail után követés, partneri elégedettségi telefonos kérdőíves felmérés. B2B és B2C email kampány menedzselése, cikkek írása.
Lambda Systeme Kft. (Építő-anyag kis és nagykereskedelem)
Ügyfélkapcsolat ápoló, akciós DM levél után követés, telefonos kérdőíves felmérés.
Machala Kft. (ügynöki kiskereskedelem - gyapjútermékek)
Hideghívásos Call Center fejlesztése, folyamatok szabályozása, statisztikai és motivációs rendszer kialakítása. Scriptek írása, munkatársak kiválasztása képzés, tréning. Értékesítés támogatására időpontok egyeztetése lakossági körben.
Magyar Autóklub (szolgáltató - közlekedés)
Segélyszolgálati központ kialakítása, Call Center megvalósítása és a teljes telefonos alközponti rendszer átalakítása (Avaya technológia), 24 órás, nemzetközi ügyfélkiszolgálás vezetése. Kiválasztás, képzés.
Milpress Kft. (tömeges levelezés)
DM kampány után követése, országos piackutatás kábeltelevíziós szolgáltatók körében, igényfelmérés tömeges levelezés, csekkes számlalevelek nyomtatása iránt.
MISSO (divatruházat gyártás, nagykereskedés)
Divatáru nagykereskedelmi és kiskereskedelmi értékesítésére eladók kiválasztása.
Media Factory Kft. (médiavállalkozás – szolgáltatás)
Országos, reprezentatív telefonos közvélemény kutatások.
Medilearn Akadémia (felnőttképzés -oktatás)
Felnőttképzés, OKJ képzésben oktatás (gyógypedagógia, pszichológia, kommunikáció, önismeret – folyamatos).
Mettler-Toledo Kereskedelmi Kft. (mérlegek gyártása, értékesítése, szervizelése – gyártás, szolgáltatás)
Ügyfélkapcsolati coaching – kiscsoportos fejlesztés az ügyfélkapcsolat minőségének javítása, hatékonyabbá tétele érdekében. Telefonos ügyfélgondozás meglévő ügyfélkörben.
Nomina 3P Zrt. (oktatásszervezés)
Felnőttképzés keretében üzleti kommunikáció és üzleti adminisztrációs modulok oktatása. Tanulási tréningek vezetése.
NTK-Perfekt Oktató és Kiadó Holding Zrt . (könyvkiadás,oktatásszervezés-felnőttképzés)
„Első lépések a Call Centerben” kompetencia alapú, ismeretbővítő, csoporton belüli együttműködést fejlesztő tréning.
Olasz Külkereskedelmi Intézet (nemzetközi gazdasági kapcsolatok)
Adott szakmai ágazat számára adatbázis építése, adatok pontosítása telefonos után követéssel.
Procomp Telecom Kft. (távközlési disztributor - nagykereskedelem)
B2B telemarketing kampány, különböző célcsoportok kérdőíves felmérése, komplex DM kampány.
Prohumán Kft. (munkaerő kölcsönzés)
Telemarketing munkaerő kommunikációs képzése, felkészítő tréningje, kihelyezett munkahelyre.
Raiffeisen Bank (vállalati divízió)
Telemarketing projekt, akciós számlacsomag ajánlása mikro és kisvállalkozói szektorban.
Rental Solution Tanácsadó Kft. (adat vizualizáció, döntéstámogatás – szolgáltatás)
Ügyfélkommunikációs coaching a szolgáltatás értékesítésének érdekében: marketing kommunikáció, ügyfélkezelés, ügyfélkommunikáció.
Revita TV - Győr (helyi televíziós műsorszolgáltató)
Közönségkutatás, nézettségi felmérés.
Seeburger Kft. (informatika – távközlési megoldások)
Telemarketing kampány lebonyolítása: scriptírás, szervezés, az ügyintézők képzése, az eredmények kiértékelése.
Sourcing Hungary Kft.(energia beszerzés –szolgáltatás)
Komplex DM kampány, MEBEK csatlakozás elősegítése, adatok pontosítása, energetikai megfelelés egyeztetése, információgyűjtés.
Sza & Sza Taxi Bt. (autómentés, autókölcsönzés)
Irodavezető és gépjárművezető munkatársak kiválasztásának támogatása.
Szállás.net (turisztikai gyűjtő portál)
A szálláshelyek lejárt szerződésének megújítása, e-mail kampány után követése (folyamatos).
Szintézis Informatikai ZRt. (szoftvergyártás, értékesítés, tanácsadás – IT szolgáltatás)
Ügyfélkezelési és kommunikációs tréning.
Tikkurila Kft. (nagykereskedelem – ipari és háztartási festékek)
„Első lépések a minőségi ügyfélszolgálathoz” tréning.
Tomix'94 Kft. (vállalkozásvezetési tanácsadás)
Feliratkozottak körében adattisztítás, igényfelmérés, piackutatás, E-mail kampány.
Training 360 Kft. (oktatásszervezés)
Vállalati ügyfélkapcsolati tanácsadás, fejlesztőtréning-vezetés - folyamatos, partneri együttműködés.
UNION Biztosító
Termék kampány, hideghívás scriptek írása, képzés (budapesti régió). Ügyfélkapcsolati tréning.
Vagyon18 Zrt. (ingatlan kezelés)
Teljes körű HR audit és bérleményaudit részfeladatainak ellátása. (Humán erőforrás kompetencia és kommunikációs készségek felmérése, munkanap fényképezés, dokumentumok ellenőrzése.)
VWR International Kft. (laboratóriumi vegyszerek, eszközök forgalmazása és gyártása)
Ügyfélszolgálati tréning.
Tekintse meg tanulmányainkat , sajtó anyagainkat is.