Cikkek, sajtó visszhangok
Az életben az ember elkötelezi magát, és ezzel saját portréját rajzolja.
Jean-Paul Sartre
A minőségi ügyfélkapcsolatért nagyon sokat kell dolgozni. A szolgáltatások láthatatlanságának kézzel foghatóvá tétele tárgyiasult, technikai bűvkörben lévő világunkban komoly kihívás a vállalatok számára. Az ügyfélszolgálat, ügyfélkapcsolati kommunikáció jelenlétét, minőségét abból tudjuk leginkább megérezni, hogy elvárásainkhoz képest elégedettek vagyunk-e vagy sem egy termék vásárlása, vagy egy szolgáltatás igénybevétele során.
Számunkra kiemelten fontos, hogy a minőségi ügyfélkapcsolatok jelentőségéről hírt adhassunk, az pedig különösen nagy öröm a számunkra, ha tevékenységünket több, különféle média is fontosnak tartja.
További szakmai információkat, érdekességeket Ügyfélkapcsolati Hírmagazinunkban is olvashat, amely negyedévente jelenik meg. Regisztráljon bátran, legyen az olvasónk!
Kellemes és hasznos böngészést kívánunk!
(A cikkek megnyitásához kattintson a linkekre!)
A Média Kábel Műhold kábeltelevíziós szaklappal együttműködésünk eredményeképpen a minőségi ügyfélszolgálatról több szakmai cikkünk is megjelent.
- Változásban a "csatornakínálat" - Média-Kábel-Műhold-2021/11 (pdf)
- Egy mindenkiért, vajon mindenki csak magáért? - Média-Kábel-Műhold-2021/09-10 (pdf)
- Fontos-e a munkavállalók jólléte? - Média-Kábel-Műhold-2021/07-08 (pdf)
- Az ügyfél (csak) nevelve jó? - Média-Kábel-Műhold-2021/05-06 (pdf)
- Havária Coviddal a telefonos ügyfélaszolgálatoknál - Média-Kábel-Műhold-2021/03-04 (pdf)
- Kiválasztás az employer branding árnyékában 2. rész - Média-Kábel-Műhold-2019/12 (pdf)
- Kiválasztás az employer branding árnyékában 1. rész - Média-Kábel-Műhold-2019/11 (pdf)
- WEB 2.0-ás ügyfélkezelés az érzelmek kezelése 2. rész - Média-Kábel-Műhold-2019/09 (pdf)
- WEB 2.0-ás ügyfélkezelés nem robot módban 1 rész - Média-Kábel-Műhold-2019/07-08 (pdf)
- Ügyfélszolgálati tükörkép - Az emberi kapcsolatok értéke 2. rész - Média-Kábel-Műhold-2019/április (pdf)
- Ügyfélszolgálati tükörkép - Elvárások és készségek 1. rész - Média-Kábel-Műhold-2019/március (pdf)
- Ügyfél-edukáció kontra munkatársi lojalitás - Média-Kábel-Műhold-2019/február (pdf)
- Digitális kapcsolatban ügyfeleinkkel - Média-Kábel-Műhold-2018/7-8 (pdf)
- A személyes kommunikáció ereje - Média-Kábel-Műhold- 2018/június (pdf)
- Panaszgomb - Média-Kábel-Műhold - 2018/április (pdf)
- Belső ügyfelünk-e a munkatársunk? 2. rész - Média-Kábel-Műhold- 2018/március (pdf)
- Belső ügyfelünk-e a munkatársunk? 1. rész - Média-Kábel-Műhold- 2018/február (pdf)
- Ha nincs panasz, az a jó! Ha van panasz, az jó? - Média-Kábel-Műhold - 2017/május (pdf)
- Szolgáltatásbővítéssel növelhető-e az ügyfél lojalitása? - Média Kábel Műhold - 2017/április (pdf)
- "Fájdalommentes" változáskezelés - avagy szolgáltatói kríziskommunikáció - Média Kábel Műhold -2016/szeptember
- Big data kábeltévés módra - Média Kábel Műhold 2016/június
- Elégedett a szolgáltatásunkkal? - Média Kábel Műhold 2016/május
- Kiszolgált és kiszolgáltatott ügyfelek - kerekasztal beszélgetés Média Kábel Műhold 2015/7-8
- Az ötperces szabály - Média Kábel Műhold 2014/ április/pdf
- Az Ügyfél kétszer csenget - de mennyit vár? Média Kábel Műhold 2012/szeptember/pdf
- Egyirányú kommunikáció kattintásra Média Kábel Műhold 2012/június/pdf
- Az ügyfélszolgálatok 4 típusa Média Kábel Műhold 2012/május/pdf
- A győri kamara tagjaként a PLATO 4 csoportban is aktív szerepet vállaltunk, Kommunikációs kihelyezett tréninget tartottunk Tárgyalástechnika, konfliktuskezelés, időgazdálkodás, stresszkezelés témakörben Agárdon.
Portré: Egy aktív Platós cég (Kisalföldi Gazdaság 2014.03)/pdf
- A Divatmarketing szaklapban jelent meg egy interjú velünk, melyben a hazai viszonylatban másfél milliós korosztály divathoz való viszonyáról beszéltünk a divatiparban dolgozók, marketing és ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó szakértők társaságában.
DIVAT - 45 feletti nők, a másfélmilliós korosztály (Divatmarketing 2012/december)/pdf
- Ismét előtérbe került a Health and Beauty Business Media Kft. kezdeményezésére a vállalatok kiállításokon, vásárokon való jelenlétének fontossága.
Cikk a céges kommunikációról a Health and Beauty magazinjaiban- (Haj és Stílus, Nailpro 2012/2)/pdf
- A Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. Médiakutatással bízott meg bennünket egy rendezvény utáni elégedettségi méréssel egybekötve. A kutatásról és néhány fontos eleméről beszámolt a Győri Nemzetközi Ipari Park Kft. a Park Press magazin aktuális számában.
A Győri Ipari Park média-kutatás összegzése (ParkPress 2011.09)/pdf
- A győri kamara tagjaként a kamara magazinjában Kisalföldi Gazdaság - a vállalkozások vezetői számára szóltunk a minőségi ügyfélkapcsolatok fejlesztésének lehetőségeiről.
Ügyfélszerzés és megtartás fortélyai (Kisalfölfdi Gazdság 2011.09)/pdf
- A Diadém Rendezvényiroda 2005. óta működő győri székhelyű cég, teljes körű rendezvényszervezésével foglalkoznak. Megbízásukra piackutatást végeztünk Észak-Dunántúl öt megyéjében, az 50 fő fölötti létszámot foglalkoztató cégek körében. A kutatásunk összegzése megjelent a MaReSz hírlevelében, és más hírportálokon is.
Észak dunántúli középvállalatok rendezvényeiről - MaResz Hírlevél (2010.06)/pdf
Kutatásunk a Munkakadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége híreiben-(2010,12) /web
- Marketing szakmai csoport meghívására érkeztünk Dunaújvárosba, ahol a telefonos ügyfélkapcsolatok minőségéről, a technikai és a humán erőforrás fejlesztési lehetőségekről beszéltünk.
Marketing Klub - Dunaújváros (2010.04) /pdf
- A telefonos ügyfélkapcsolatokról indult útjára egy sorozat Az Üzlettárs magazinban, a témában írt további cikkeket közzétettük a blogunkon.
Telemarketing az alapoktól - Az Üzlettárs (2010.03) /pdf
- Saját finanszírozású piackutatást végeztünk Magyarországon a rendezvényszervezők, és rendezvényhelyszínt biztosítók körében 2009-ben. A kutatás során 248 vállalkozást kérdeztünk meg, a MaReSz (Magyarországi Rendezvényszervezõk Szövetsége) és az akkor még létező MKVSZ (Magyarországi Kiállítás- és Vásárszervezők Szövetsége) szakmai támogatásával.
A kutatás eredményének összegzése többek között az alábbi két sajtóanyagban is megjelent: